51. m’n meissie

11-01-2018 19:55

51. m’n meissie

 

in mn gedachten,

m’n meissie,

haar haar,

door wind,

haar haren,

spelend, wapperend.

vrij, speels, los hangend,

dansend op haar hoofd,

ik zie haar mooie

donkere ogen.

die me lachend aankijken,

spelend met haar mond,

bijna ondeugend,

haar ogen opslaand,

kijkend verlangend,

wulps naar mij…

ik smelt, droom,

voel niets meer,

ik besta niet,

zit in haar,

als één geheel.

wat een gevoel,

in het leven,

het gevoel,

dat kort van duur is.

ik ontwaak,

zie de werkelijkheid.

sta weer..

op de grond..

ik was even in mijn wereld,

mijn paradijs..

mijn meissie!

ik sta weer, ik besta..

in een fijne droom,

om mee te nemen,

in m’n dag,

zo kom ik de dag door,

m’n droom,

en m’n meissie!

 

MGF

…………..

 51. mon petite fille

dans mn pensées,
mon petite fille,
ses cheveux,
par le vent,
ses cheveux, 
jouer, lointaines.
joli, ludique, los dans l’attente,
danser sur sa tête,
Je la vois belle
yeux noirs.
qui m’a fait rire,
jouer avec sa bouche,
presque méchant,
ses yeux Ranger,
la recherche anxieuse,
voluptueuse à moi...
J’ai faire fondre, le rêve,
rien de plus, sentir
Je n’existe pas,
est en elle,
dans son ensemble.
Quelle sensation,
dans la vie, 
le sentiment,
C’est moins cher.
Je me réveille,
Voir la réalité.
stand à nouveau...
sur le terrain.
J’ai été ici dans mon monde, 
Mon paradis...
Mon petite fille !
Je suis nouveau, j’existe.
dans un beau rêve,
à emporter,
dans ma journée,
donc faire toute la journée, 
Mon rêve,
et mon petite fille !

MGF
...

51. my little girl

in mn thoughts,
my little girl,
her hair,
by wind,
her hair, 
playing, Flyaway.
pretty, playful, los pending,
dancing on her head,
I see her beautiful
dark eyes.
that got me laughing,
playing with her mouth,
almost naughty,
her eyes storing,
looking anxious,
voluptuous to me ...
I melt, dream,
feel nothing more,
I do not exist,
is in her,
as a whole.
What a feeling,
in life, 
the feeling,
that short of expensive.
I wake up,
see the reality.
stand again..
on the ground.
I was here in my world, 
My paradise..
My little girl!
I am again, I exist.
in a fine dream,
to take away,
in my day,
so do I get through the day, 
My dream,
and my little girl!

MGF
..............