13.DESATREUS

06-01-2018 12:48

13.DESATREUS


Les regrets inutiles....
Onnodige spijt.

vanmorgen,
op m’n phone,
een bericht,
desastreus,
ik was te, 
verslagen,
door mijn vriendelijkheid,
tegen over
een ander,
jij kon 
het niet hebben,
je was desastreus ,
je antwoordt,
deed mij pijn,
vreselijk veel..
het is over,
alles gebroken, alles!
ook ik,
gebroken.
hoe kom ik,
de dag door,
mijn god!
wat desastreus!
wat gebeurd hier…
het einde!
zo desastreus!
MGF
………….
13.DESATREUS


Les inutiles regrets....
Regrets inutiles.

Ce matin,
sur mon téléphone,
un message,
désastreux,
J’ai été trop, 
rapports,
par ma gentillesse,
au sujet de
un autre,
vous pourriez 
ne l’avez pas,
vous avez été désastreux,
Vous avez répondu,
m’a causé de la douleur,
terriblement bien...
Il s’agit,
tout cassé, tout !
Moi aussi,
cassé.
Comment faire,
toute la journée,
Mon dieu !
Quel désastre !
Ce qui s’est passé ici...
La fin !
Si désastreux !

MGF
........
13.DESATREUS


Les inutiles regrets. ...
Unnecessary regrets.

This morning,
on my phone,
a message,
disastrous,
I was too, 
reports,
by my kindness,
at about
another,
you could 
do not have it,
you were disastrous,
You replied,
caused me pain,
terribly much..
It's about,
all broken, everything!
I, too,
broken.
How do I get,
through the day,
my god!
What a disaster!
What happened here ...
The end!
so disastrous!
MGF
.............