15a. mijn, onze dochter!

31-01-2018 15:22

Pastel Nathalie NaTalou 

 

Ma fille ❤

 

15a. mijn, onze dochter!

mijn, onze dochter,

zo mooi,

mijn, ons bloed,

zo mooi!

zij is mij, ons,

wij zijn haar,

m’n dochter,

haar van ons,

mooi, jong,

onbedorven,

zo mooi!

niemand,

kan hier tegen op!

niemand,

mijn, onze liefde,

verzegeld,

in mijn, onze dochter!

het gevoel zo sterk,

mezelf, van ons,

mijn, onze lieve dochter!

oh, wat is ze mooi!

lief en onbedorven,

zo puur natuur…

van ons beiden,

van mij, ons,

van ons allemaal,

onze dochter!

MGF

……………….

15 a. mon, notre fille !
Ma, notre fille,
C'est magnifique
Ma, notre sang,
C'est magnifique !
Elle est moi, nous,
Nous sommes des cheveux,
Ma fille
elle nous,
beau, jeune,
intacte,
C'est magnifique !
Personne 
peut ici contre sur !
Personne
Ma, notre amour,
scellé,
dans mon, notre fille !
le sentiment si fort, 
moi-même, de nous,
Ma, notre chère fille !
Oh, ce qui est elle est belle !
doux et sauvage,
comme la nature pure...
d'entre nous, 
de moi, nous,
Nous tous 
notre fille !
MGF
.......

15a. mon, notre fille!

mon, notre fille,

si belle,

mon sang,

tellement beau!

elle est moi, nous,

nous sommes elle,

ma fille,

elle d'entre nous,

belle, jeune,

préservé,

tellement beau!

personne,

peut résister à cela!

personne,

mon amour,

scellé,

dans mon, notre fille!

le sentiment si fort,

moi-même, de nous,

mon, notre chère fille!

Oh, comme elle est belle!

doux et préservé,

la nature si pure ...

de nous deux,

de moi, nous,

nous tous,

notre fille!

MGF

...................

 15A. my, our daughter!
My, our daughter,
so beautiful,
My, our blood,
so beautiful!
She is me, us,
We are hair,
my daughter,
her of us,
beautiful, young,
unspoilt,
so beautiful!
No one, 
can here against on!
No one,
My, our love,
sealed,
in my, our daughter!
the feeling so strong, 
myself, of us,
My, our dear daughter!
Oh, what is she beautiful!
sweet and unspoilt,
as pure nature ...
of us, 
of me, us,
all of us, 
our daughter!
MGF
...................