28. een paar!

31-01-2018 15:37

28. een paar!

 

het moment

was daar.

ik zag haar,

in vol ornaat.

wonderschoon

lachend, en mooi.

ik smelt,

mn stem stokte.

zij lacht,

vriendelijk,

en bemoedigend!

ik zag haar,

in vol ornaat.

de schoonheid,

haar prachtige

ronde vormen

der lichaam.

ik smelt,

m’n stem stokte,

alsof in

in een achtbaan.

rond dolende,

niets meer voelend.

kon er niet uit.

ze praat, glimlacht

me toe..

ik kwam bij,

we omarmden elkaar..

een insmelting der gevoelens,

geweldig, warmte,

het afscheid kwam,

doet zo’n pijn.

we gaan ieder onze weg,

je was de engel,

die me de weg wees,

we gaan samen die weg in.

ik ben zo blij.

zo innig verliefd,

we blijven

ons leven, daarom

samen een paar…

 

mgf

……………….

28. un peu !

le temps
était là.
Je l’ai vue,
en uniforme complet.
belle
souriant et beau.
Je la fondre,
Voix de MN éruptive.
elle rit,
amical,
et encourageant !
Je l’ai vue,
en uniforme complet.
la beauté,
sa belle
formes rondes 
der corps.
Je la fondre,
ma voix trembla,
glissée dans 
dans un roller coaster.
autour d’errant,
rien de plus sentir.
ne pouvait pas le comprendre.
Elle parle, sourires 
me...
Je suis venu à,
Nous nous sommes embrassés mutuellement...
un insmelting de sentiments,
grand, chaleur,
l’adieu est venu,
fait une telle douleur.
Nous passons notre chemin,
vous étiez l’ange,
que m’être,
Nous vous aiderons dans ce sens.
Je suis si heureux.
si tendrement dans l’amour,
Nous continuons à 
nos vies, par conséquent,
ensemble quelques...

MGF
.............

28. a few!

the time
was there.
I saw her,
in full uniform.
beautiful
smiling, and beautiful.
I melt,
MN voice eruptive.
she laughs,
friendly,
and encouraging!
I saw her,
in full uniform.
the beauty,
its beautiful
round shapes 
der body.
I melt,
my voice shook,
as if in 
in a roller coaster.
around errant,
nothing more feeling.
couldn't figure it out.
She talks, smiles 
me..
I came to,
we embraced each other..
a insmelting of feelings,
great, heat,
the farewell came,
does such a pain.
We go our way,
you were the Angel,
that me be,
We will help in that way.
I am so happy.
so dearly in love,
We continue to 
our lives, therefore,
together a few ...

MGF
...................