42. RUST!

31-01-2018 15:47

42. RUST!

 

onzeker, kijkend, gespannen,

naar iets wat niet behoort,

moet het niet doen.

blijf weg, eraf,

gaat je niets aan.

maar soms doet pijn,

wat ik zie,

eigen schuld.

ga weg!

VERTROUWEN,

het sleutelwoord!

ik heb het,

alleen nu nog

waarmaken,

ja, eindelijk mijn Liefde,

een goed gesprek,

was opbeurend.

gaf me zelfvertrouwen,

lachen, ernstig,

dan weer lachen,

het was geweldig!

gerustgesteld.

vanavond zal ze er zijn,

ik kan niet wachten.

maar het moet.

vanvond zal ze er zijn,

alleen voor mij,

voor mij alleen.

ik heb rust….

dank zij mijn Liefde!

mijn Liefde geeft rust!

 

MGF

……………….

42. repos!

incertain, à la recherche, tendu,
quelque chose qui n’appartient pas,
Il ne devrait pas faire.
rester loin, loin,
n’est pas de votre entreprise.
mais parfois ça fait mal,
Ce que je vois,
faute propre.
Sors !
Confiance,
le mot clé !
J'ai compris
seulement maintenant
livrer,
Oui, enfin mon amour,
une bonne conversation, 
a été édifiante.
m’a donné confiance en soi,
rire, sérieusement,
puis rire encore une fois,
C’était génial !
a rassuré.
ce soir, elle sera là,
Je ne peux pas attendre.
mais il devrait être.
vanvond se qu'ils sont là, 
juste pour moi,
pour moi seulement.
Je peux reposer...
Merci à mon amour !
mon amour donne le repos !

MGF
.......

42.silence !

uncertain, looking, tensed,
to something that does not belong,
It should not do.
stay away, off,
is none of your business.
but sometimes hurts,
What I see,
own fault.
Get out!
Trust,
the key word!
I got it
only now
deliver,
Yes, finally my love,
a good conversation, 
was uplifting.
gave me self-confidence,
laughing, seriously,
then laugh again,
It was great!
reassured.
tonight she will be there,
I can't wait.
but it should be.
vanvond will they are there, 
just for me,
for me only.
I can rest ....
Thanks to my love!
my love gives rest!

MGF
...................