4a. pen van m’n hart (La plume de mon cœur)

06-01-2018 01:52

4a. een pen (veer) van mijn harta (plume de mon cœur)
  
Voor de woorden
Voor je gevoelens
Voor uw liefde
Kusje
Voor uw zoetheid
Voor je oprechtheid 
Voor uw gerechtigheid
Kusje
Voor de lol
Geef me
Voor mijn vrijheid gevonden
Alleen jou te zijn
Kusje 
Voor de momenten van de liefde 
Voor de sky opgehelderd 
Voor de zon
U zet mij
Kusje
Omwille van twee
En niet het gevoel dat een

Voor u ❤️❤️❤️ liefde

VGV + s
................

4a. a plume de mon cœur

 

Je t’embrasse

Pour tes mots

Pour tes sentiments

Pour ton amour

Je t’embrasse

Pour ta douceur

Pour ta sincérité

Pour ta droiture

Je t’embrasse

Pour le plaisir

Que tu me donnes

Pour ma liberté retrouvée

Pour être seulement toi

Je t’embrasse

Pour les moments d’amour

Pour le ciel éclairci

Pour le soleil

Que tu allumes en moi

Je t’embrasse

Pour le plaisir d’être deux

Et de ne se sentir qu’un

 

Pour toi liefde ❤️❤️❤️

 

mgf+s

………………………….

4a. a feather from my heart

  
For the words
For your feelings
For your love
Little Kiss
For your sweetness
For your sincerity 
For your righteousness
Little Kiss
For fun
Give me
For my freedom found
Only to be you
Little Kiss 
For the moments of love 
For the sky cleared up 
For the Sun
You put me
Little Kiss
Because of two
And not feel that a

For you ❤ ️ ❤ ️ ️ ❤ love

FGM + s
................