5.IK BLOOS

06-01-2018 12:42

5.IK BLOOS

de telefoon,
geluid,
een boodschap,
ik bloos,
mn hart, keel kloppend,
eindelijk,
mijn geliefde!
haar woorden
zo zoet, zacht,
ik bloos,
mijn vingers,
tikkend, trillend,
mijn geliefde,
ik bloos,
stamel (ik stamel)
mijn liefde!
ze zegt,
zo zal het blijven!
ik bloos,
door mijn geliefde.

MGF
………………
5. JE ROUGIS :

Le téléphone
son,
un message,
Je rougis,
Coeur de MN, lancinante, de la gorge
Enfin,
Mon amant !
ses paroles
si doux, doux,
Je rougis,
mes doigts,
Coutil, dynamiques,
Mon amant
Je rougis,
Salabert (je balbutie)
Mon amour !
Elle dit :
donc elle va continuer !
Je rougis,
par mon bien-aimé.

MGF
……………..
5. I BLUSH:

the phone,
sound,
a message,
I blush,
MN heart, throat throbbing,
Finally,
My lover!
her words
so sweet, soft,
I blush,
my fingers,
ticking, vibrant,
My lover
I blush,
salabert (i stammer)
my love!
She says,
so it will continue!
I blush,
by my beloved.

MGF
..................