88. ik, jij, wij

26-02-2018 14:08

foto/photo: Sylvie Gandouin-Gallay

gedicht/poeme: MGF

 

88. ik, jij, wij

 

jij,

mijn,

ik,

jouw,

wij samen,

één,

een paar,

wij tweeen,

samen wij,

één,

nu twee,

jij, ik,

jou, mij,

samen zijn wij,

met z’n tweeen,

samen één,

echt samen!

 

mgf

……..

88. je, vous, nous

Tu sais
Ma,
J’ai,
votre,
Ensemble, nous
un,
Quelques
Nous deux,
Ensemble nous
un,
maintenant deux,
vous, moi, 
vous, moi,
ensemble, nous sommes, 
couple,
un,
vraiment ensemble !

MGF
.......

88. Moi, vous, nous

 

toi,

mon,

moi,

ton,

nous ensemble,

une,

un couple,

nous tween,

ensemble nous,

une,

maintenant deux,

toi, moi,

toi, moi,

ensemble nous sommes,

avec vous deux,

ensemble, un,

vraiment ensemble!

 

mgf

......

88. I, you, we

 

you,

my,

I,

your,

we together,

a,

a few,

we tween,

together we,

a,

now two,

you me,

you, me,

together we are,

with the two of you,

together one,

really together!

 

mgf

........